En rolig kväll!

Nu är jag hemma och ligger i sängen och ser "Svensson Svensson". Efter skolan åkte jag hem och sedan åkte jag moped med yngsta lillsyrran. Efter att vi hade åkt klart åkte jag in på gården, parkerade och låsten mopeden och när jag skulle gå in så stod Elin och Sofia och väntade på mig så det var bara att hoppa in i bilen.

Vi hade det supertrevligt och roligt i Gävle och alla hittade något, jag hittade en klänning som jag är supernöjd med! Kommer att visa bild på den i bloggen.

Ledsen för dålig uppdatering men ni hör kanske att jag har haft fullt upp, blir bättre uppdatering imorgon!

Tack för en rolig och trevlig kväll tjejer!

Godnatt alla läsare som fortfarande är vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0