Tänkte bara...

Skriva att jag lever! Jag har inte skrivit på hela dagen för jag har jobbat från 08.30 och har precis kommit hem och ätit. Fick sluta 30 minuter innan jag egentligen skulle sluta eftersom att dom hade gjort fel på jobbet.

Jag jobbade 10,5 timmar med 2 raster på 30 minuter vadera, jag trodde att det skulle vara så eftersom att det var så mycket folk så att vi skulle hinna med kunderna men 1 timme innan jag skulle sluta så sa hon som hade gjort fel i schemat förlåt och att det aldrig mer kommer att hända, men det var lugnt för mig jag är bara lite sliten nu ;). Vi fick varsin loka och lösviktsgodis vid kassan idag så det gick bra! Antar att hon inte ville att vi skulle tuppa av för det var riktigt varmt och jättemycket folk. Vi har haft alla kassor (7 st + 4 självskanningskassor) öppna nästan hela dagen idag och ändå haft ca. 5 meter lång kö!

Snart åker nog jag och syrrorna ut till en sjö och knäpper lite kort :)


Kommentarer
Postat av: rania

så mysigt :)

2010-06-24 @ 19:55:26
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Ja gårdagen var helt okej. Dagen idag har dock varit tusen gånger bättre :) sjd?

2010-06-24 @ 21:21:01
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0