1 Juni 2010!

Tiden bara rusar förbi, det är redan 1 Juni och 10 dagar kvar till studenten!!! Liksom jag är vädret på toppenhumör, det är soligt och klarblå himmel, härligt att få starta Juni månad med detta väder.

Idag var det min sista praktikdag på Sandvik, det är både roligt och tråkigt. Jag har lärt mig otroligt mycket och lärt känna så fina och snälla människor! Jag ska dit och hälsa på någon gång! Som tack för att jag har hjälp dom och för att dom tyckt det varit så roligt att ha mig där så bjöd dom mig på middag på Living Room, jättegott! Och så fick jag med mig ett paket hem! Jag har inte öppnat den än men ska snart göra det, spännande!

Sen jag kom hem från praktiken har jag hjälpt till i trädgården och bland annat fixat i dammen, min favoritplats i trädgården. Jag älskar att fixa och dona och göra fint!

Ikväll är det löparträning som gäller!


Fina blommor vid dammen

Klarblå himmel




Gulliga dom är som gav mig en studenthatt med presenten :)


Ska bli så spännande att öppna!


Kommentarer
Postat av: Fashion by Fools

Vi

har

skrivit

ett

inlägg



vår

blogg

om

mode,

där

vi

visar

7

stycken

fina

avslutningsklänningar

2010-06-01 @ 16:12:55
URL: http://fashionbyfools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0