25 Februari 2010!

Idag har det varit en rolig och intensiv dag, sånt gillas!

Dagen började med besök hos idrottsskademassören, jag blev masserad och jag visste redan när jag kom att de skulle få fixa en hel del grejer på mig hehe vilket stämmde ganska bra! Jag hade olika långa ben, vilket de fixade till, mina sätesmuskler är stela och jag ska mjuka upp dom så ben och knän blir bättre, 9 av mina kotor åkte till rätt plats, mina axlar är stela och jag ska träna mage och rygg har jag bestämt eftersom att de påpekade att om man har mycket muskler i benen men inte i mage och rygg så ger det också obalans, jag har med andra ord inte fått ut full styrka på mina träningar vilket jag kommer få ut nu och jag fick inte träna idag för då skulle vissa saker kanske hoppa tillbaka så jag fick avstå konståkningsträningen, men de sa att jag kommer orka mycket mer nu än förr eftersom att blodcirkulationen inte fått cirkulera ordentliget så har inte benen fått så mycket syre som de behöver. Men nästa vecka ska jag köra på och jag är omrenoverad som de sa att jag blev hehe :)

Efter att ha varit hos idrottsskademassören så åkte jag till Inter Sport med mina bandyskridskor och sedan åkte jag och hämtade upp Sofia och sedan Elin och vi åkte hem hit efter att ha varit med dom där roliga vännerna så åkte familjen till mammas kompis man som fyller år idag och det är Madeleines och Rebeccas pappa, jag tog på mig att vara barnvakt på kvällen också :).

19.00 var det dax för bandy med Rebecka, Rebecca, Melissa och Madeleine, det var en spännande match men domarna var inte de bästa och SAIK kunde spelat bättre :). 

Efter matchen åkte jag, Rebecca, Melissa och Madeleine hem till dom och vi la Rebecca och Madeleine i sängen och satt på Pippi Långstrump alla 4 satt (eller dom två låg, jag och Melissa satt) i deras rum och tittade och efter ca 30 minuter hade de somnat och jag och Melissa gick ner för att se på tv, kort därefter kom min mamma och Angela hem och vi åkte hem :).

Nu sitter jag här men ska alldeles strax sova! :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Oj vad jobbigt! Jag hoppas verkligen att snön försvinner. ^^ Vad händer i helgen då? :)

kram

2010-02-25 @ 23:31:48
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Neha

Åh vad länge sen man såg pippi

2010-02-26 @ 00:12:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Bara bra. =) Händer idag? =)

2010-02-26 @ 10:07:45
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

ska snart köra till farmor och farfar. Vart ska du resa? =)

2010-02-26 @ 10:50:52
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0