Varmt bad!

HejHej nu är jag här igen :)

På trafikskolan idag var det en hel del som jag kände där varav två från min klass då hehe :). Men vi var 7 st och jag kände 6 alla utom en alltså kulkul att man kan vara där och plugga med folk man känner så hjälper man varandra också :). Det blir liksom en annan stämmning än att alla sitter tyst och letar i böckerna och så hör man en massa klick bara :).

På bandy träningen gick det bra och det var roligt och lite jobbigt, sedan kom jag hem och åt tacos. Nu ska jag hoppa in i ett varmt och skönt bad sedan blir det tv och sedan mys :)



Tyvärr kan jag inte lägga in bilderna som jag har tagit i helgen eftersom att min dator och då också data väskan är på datametropolen och i min dataväska ligger sladden som man har mellan mobilen och datorn! Men pappa sa att vi kunde åka dit och hämta den i morgon så förhoppgningsvis kommer bilderna då :)!

Det här blir sista inlägget för idag, men imorgon är jag tillbaka :) ♥!

Kommentarer
Postat av: kajsa

nja, inte mkt:)

men idag har jag drillat, varit med kompis

dusj?:)<3

2009-09-14 @ 20:45:13
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

sv: tack så jätte mycket :) Din också

Love Cec

2009-09-15 @ 00:29:57
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0