Yesterdag!

Igår var ju vi i Valbo och då köpte jag två tröjor som jag ännu inte visat men nu har jag lagt in bilderna men det blev bara bra bilder på ena tröjan så de är den ni kommer att få se :). 

Här är tröjan jag köpte igår på Gina Tricot :). 


En stickad kofta som är mjuk och skön att ha en kylig höstdag :). 

Efter att vi hade varit i Valbo åkte vi hem och jag och minsta syrran kom överens om att vi kunde gå på bio "Äntligen Midsommar" och så frågade vi andra syrran om hon ville med och så hade hon och hennes kompis Emma bestämmt att dom skulle dit hehe så alla fyra åkte dit och jag körde ;). Jag berättade ju igår att vi var på bio och att vi var ensamma ända tills bion började då det kom tre till och innan bion så knäppte vi lite kort.




Syrrorna taggar inför filmen med dricka och godis! Emma var iväg och hämta muggar när jag tog bilden. Själv åt jag vindruvor under bion hehe :).

Sedan kom vi hem och åt god mat :).


Bulgur, kyckling och grönsaker med god specialtomatsås till!

Och så kan jag nu passa på att visa hur konståkaren (jag) blev när jag satt upp den på väggen :)

  

Kommentarer
Postat av: Sofie

min har också varit super :)

2009-10-04 @ 18:18:07
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0