V.42

Nu sitter jag och kollar på färjan och taggar tills vi ska på studentkryssningen hehe om ca 5 månader ;).

Nu har jag mer ont i halsen och börjar bli hes också, hoppas att det inte blir värre! Blir nog ingen träning för mig imorgon :(. Suck vad tråkigt! Jag har ännu inte lagt in bilder från i lördags så de kommer senare.

Det här blev ett väldigt tråkigt inlägg känner jag! Men jag ska iallafall berätta hur min vecka ser ut :)!

Måndag - Skola, Vara med Angelica ett tag

Tisdag - Skola, Konståkningsträning, discoträning

Onsdag - Praktik, Bandyträning

Torsdag - Praktik, Street träning, Sälja Saiklotten på World Cup

Fredag - Praktik, Sälja Saiklotten på World Cup

Lördag - Ingenting planerat än 

Söndag - Ingenting planerat än


Jag kommer självklart inte att träna om jag har ont i halsen men jag ser ändå fram emot veckan, det som ska lite extra roligt är att vi får gå på World Cup bandy gratis och så ska vi sälja saiklotten där också :)! Inte alla som får de inte ;).


En bild från när jag och yngsta syrran var ute och sålde Saiklotten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0