Fullt på schemat!

Ojojoj jag har inte haft tid att skriva här förrän nu!

Idag började jag dagen med en promenad, ganska skönt var det, synd att man inte hinner med morgonpromenader oftare :). När jag kom hem från promenaden var mammas kompis här och jag gick och väntade på att posten skulle komma och hoppades att mina nagelgrejer skulle komma idag! Jag gick upp på mitt rum och kollade ut genom fönstret precis när posten kom! Då sprang jag ut ch såg ett brev som var till mig och kan ni gissa... Mina nagelgrejer kom :)! Så jag satt igång med att fixa naglarna :). 

Klockan 11.00 åkte jag och mammas kompis och hämtades hennes barn på skolan och så sa vi att ibland kommer jag och hämtar henne så att lärarna vet det :) (annars får jag inte hämta henne). Sedan åkte vi alla tre till stan och gjorde lite ärenden och klockan 13.00 åkte jag och Rebecka (mammas kompis ena barn) och hämtade Madeleine (mammas kompis andra barn) på skolan :).

Klockan sprang iväg och vipps så var klockan 13.40 och mammas kulle till jobbet så jag skjutsade dit henne och skjutsade hem mammas kompis och hennes barn och nu sitter jag här :).

Nu ska jag svara på alla fina kommentarer och sedan läsa lite, klockan 18.30 har jag skridskoskolemöte och klockan 20.10 har jag konståkningsträning, så jag har fortfarande ett fullspäckat schema framför mig precis som i förmiddags :).

Förhoppningsvis kommer jag att hinna lägga ut bilder på mina naglar senare idag :).

Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

sv; det ska jag göra:)

2009-10-22 @ 14:28:33
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Filippa

sv; Ja det blir nog bra! :D

2009-10-22 @ 14:51:56
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ok, härligt att höra =0) Jag mår bara fin tack.

Händer hos dig då?=)

2009-10-22 @ 14:53:55
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0