Ackes dansskola!

På Ackes dansskola i Gävle hade dom det jättesnyggt om man jämför med hur vi har det här. De hade ett rum med soffor, bord och en diskbänk där det fanns barstolar runt. De hade fina omklädningsrum och olika danssalar, i lokalen vi var i fanns det en filmkamera och i det rummet som sofforna var i så fanns det en tv så när vi var inne och dansade så såg alla där ute som var i "soffrummet" oss hehe. Ja det var iallafall jättesnyggt!


Idag så slogs vi ihop med Gävlegruppen eftersom att vi ska dansa tillsammans på Magic of dance :) Vi blev ganska många men det blir nog bra och det kommer nog se bättre ut när man är fler och dansar på den stora scenen. Det första vi gjorde var att dansa dansen alla vi för första gången tillsammans, och det var coolt att alla kunde samma dans och gjorde exakt samma sak fast vi aldrig ens har sett varandra innan. Träningen gick bra och det var roligt :)! 

Det sista vi ska göra på Magic of dance är en dans som vi lärde oss idag och det gick väll sådär och jag kommer väll ihåg småsnuttar utav den ;) men det kommer nog gå bra jag har ju några dagar på mig att lära mig den dansen och man vet ju inte ens om jag kommer att synas för vi kommer att vara jättejättejätte många på scenen samtidigt! Jora lite kommer jag väll att synas ;) och dansen kommer nog att sitta bättre då :)!

Nu sitter jag och kollar på Wipeout! Efter träningen åkte vi hem och åt goood mat som vanligt ;) Ikväll blev det sallad, kyckling m.m. som vi hade som fyllning i tortillasbröd :)




Det ser knappast lika gått ut som det var!

Nä jag har inte hunnit duscha än men ska kolla på klart på Wipeout och sen in i duschen och sen läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0