200509

Nu är filmen slut och den var ganska bra, lite seg i början men de tycker jag att nästan alla filmer är i början innan man kommit in i den ;). De va en såndär film som man vill hoppa in i och bara ställa allt till rätta, iallafall försöka :). Den var bra tycker jag och lite rolig :).  

Filmen handlar om två familjer som tillslut blir en och barnen vill helst inte att deras mamma och pappa ska va tillsammans för barnen gillar verkligen inte varandra, de gör allt för att de ska skiljas, men sen vill dom inte att dom ska skiljas längre... Mer tänker jag inte berätta de får ni själv se ;)

Tänkte visa er hur jag såg ut idag! (wow, de händer inte allt för ofta)!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har lagt till dig på bloglovin nu :)

2009-05-20 @ 23:54:03
URL: http://linnpettersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0