Ta det lugnt!

Idag efter praktiken har jag träning. Och efter träningen vill jag hinna ner till biblioteket en snabbis som jag inte hunnit än och ikväll är det två bra program som jag vill se. Blogga vill jag självklart göra och då har jag ju lovat att sammanfatta mina träningar och tävlingar den här säsongen. Plus att jag vill hinna se en film idag också. Hur ska jag hinna med allt som jag vill göra?! 

Självklart så prioriterar jag det viktigaste först som är praktiken, träning, och äta.

Det får nog bli såhär:
- Praktik

- Träning

-Duscha, äta

- Biblioteket

- Blogga

- TV/Film

Och sen är det nog läggdax för mig, det kan bli så att filmen får jag spara till imorgon eller på Onsdag. Och vi får se om jag hinner till bibloteket.

Hur ser eran dag ut?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0