Vinn ett nagel-styling-kit hos Foki!

Shit vad glad jag blev nu alltså :)! Gick in på fokis blogg, www.foki.blogg.se och läste att hon hade en tävling och man kan vinna ett helt nagel-styling-kit på hennes blogg! Och jag som älskar att hålla på med naglar kunde ju inte motstå att vara med! Så jag är nu med i tävlingen och bli det du också om du gillar att hålla på med naglar och vill vinna ett helt set, för vem vill inte det? :)  


Nu hoppas jag bara på att just jag vinner, jag skulle bli sååå glad om jag vann (man vinner även lösnaglar med och det är många utav mina kunder som har korta naglar som frågar om jag har lösnaglar till dem, men det skulle vara för dyrt för mig att köpa in så det kan jag tyvärr i dagsläget inte erbjuda men i settet som man kan vinna så finns det lösnaglar med :)!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0