180609

Oj vilka äventyr jag har varit med om idag :)! Imorse efter att jag hade skrivit inlägget så ringde pappa till sjukhuset och sedan åkte vi direkt dit eftersom att min syrra för 3 veckor sedan fick en knuff av målvakten och sedan ramlade på vänster överarm. Hon har haft ont i armen sedan dess och vi har trott att det har varit en muskel eller kanske en lite spricka så vi åkte dit idag för att räta ut våra frågetecken en aning och självklart följder storasyster med :)! Så jag, pappa och Melissa åkte in och vi kom in till en sjuksyster ganska snabbt :). Hon skickade sedan oss till röntgen och där tog det ca 30 minuter kanske, ganska snabbt det också och ca 15 minuter efter det så fick vi svar, det var ingen spricka :) skönt :)! Så de va en muskel som hade fått sig en smäll, stackare! Så vi skulle fortsätta smörja in henne med salva och om det inte blivit bättre om någon vecka skulle vi tillbaka.



Sedan åkte vi och åt på Mc donalds :).

Jag fick ett grönt glas ;)!

14.00 var jag iväg och målade naglarna på två kunder :). Båda blev nölja och jag med, det gick bra at måla idag :)! Här är resultatet :)




Knäppte bara på en glömde sedan bort att knäppa "/.


Sedan undrade Rebecka vad jag skulle göra och jag hade ju tänkt att jag skulle ut och springa så hon hakade på :)! Vi sprang 2,4 km i regnet :)! Sen gjorde jag några situps och armhävningar inte många men några :). Riktigt bra gjort utav oss med tanke på att det regnade och man blir inte riktigt motiverad till att gå ut och springa då men vi gjorde det :)!

Sedan åkte vi moped hem och de va inte de varmaste! När jag kom hem så duschade jag och gissa om de var skönt! Sedan åkte jag och Rebecka till Valbo och vad jag köpte där visar jag senare :)!


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

gott med donken! och fina naglar!

2009-06-18 @ 21:56:24
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Lillan

Kill me , springa i regn var ju en barnlek hahahah eller hur vare egentligen ? Åh döda fåglar de är int lätt inte haha ;) Tack för en äckligt mysig dag vännen ! <3

2009-06-18 @ 23:17:56
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0