Soooligt!

Nu sitter jag här på altanen och har tagit en paus med gräsklippningen :). Ska snart äta och sedan fortsätta att klippa grästet här i trädgården :). Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tvätta bilarna kanske? De får vi se, om jag inte hittar på något annat så blir det nog så :) det är så roligt att hålla på med saker som man ser resultat på ganska snabbt. Som gräsklippningen det blir mycket finare efter att jag har klippt gräset och resultatet kommer direkt :)

Justja! Igår glömde jag att skriva att när jag var i Valbo köpcentrum igår så tänkte jag Ellenor Pierre (från Robinsson)jobbar nog nu och så när jag gick in i den affären hon jobbar i stod hon där rakt framför oss :)!

De var lite läskigt att när jag tänkte på att hon kanske var där och så såg jag henne nästan direkt efter att jag hade tänkt på det :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0