Lååånga långtradare!

Igår eftermiddag när mamma kom hem från jobbet så frågade hon om vi ville cykla och köpa vattenmeloner till oss alla och de ville vi så jag, Rebecka och Messan cyklade till Coop och handlade vattenmeloner som vi alla sedan åt när vi kom hem :).
 


Sedan åkte jag till jobbet och när jag kom hem så såg vi två lååånga långtradare dom var minst 30 meter långa som åkte förbi vårt hus eller ja på vägen där nere iallafall de var ca 5 följebilar och på långtradarna låg det stora tankar, långtradarna körde inte alls snabbt och det kan man ju förstå, det var häftigt för jag har aldrig sett så stora tankar förr. Jag försökte knäppa kort på dom :).










Nu ropar dom förfullt på mig för vi ska till Monroes och äta men när jag kommer hem så ska jag berätta vad vi gjorde efter att vi hade sett långtradarna :).
 

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

haha, ojj!

2009-06-24 @ 19:19:49
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0