170609

Åh igår när jag skulle skriva här i bloggen och skulle publicera inlägget så kom endast en mening med och så sparades det i utkast! Jag blev ganska less då. Iallfall så var det sol och på förmiddagen då var jag ute och läste och knäppte lite bilder :)













sedan åkte jag lite moped och sen jobbade jag 14.30 till stängning :).

Och nu kommer det bästa :)! Jag fick mitt fransk-manikyrset :) och en fin ram av mamma :)!
Ni får bara se Fransk-manikyr settet idag ramen håller jag lite på ;)











Tack för ramen mamma :)! och tack E för att du tänkte på mig när du såg manikyr settet :)!

Kommentarer
Postat av: syrran :D

ina bilder :D (L)

2009-06-18 @ 10:04:33
URL: http://assilem.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, så fina bilder. snällt av din mamma att ge dig det ju :-)

2009-06-18 @ 16:09:46
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0