Piggelin!

Igår när Melissa och hennes kompis skulle cykla till ICA och köpa glass så frågade dom resten här hemma om vi ville ha något och de ville vi så dom fick en liten beställning ;). Jag ville ha en piggelin för de är så gott när det är varmt ute så nu har jag ätit min första piggelin för det här året :).


På eftermiddagen så åkte jag och några till till Valbo och shoppade lite :)! Jag ska snart visa vad jag köpte där och jag är nöjd med köpen, mitt problem nu är bara de att jag vill ha allt på mig på samma gång ;). Men det är så varmt nu (för varmt för att ens ha ett linne på sig nästan) men när jag har på mig något utav plaggen så ska det naturligtvis visas upp här :).

Vi fikade på Waynes, jag tog en räkmacka :).


Det här köpte jag igår :)

Tunika från Cubus


Kofta från Gina tricot


Tunika från Gina tricot


Tröja från Gina tricot

Justja och ett par tosor från Cubus men de glömde jag knäppa kort på.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

ser gott ut! och fina inköp ;-)

2009-06-26 @ 01:28:18
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0