Bra minne?

Åh vilket minne man har! Vi åkte till MAXI för att jag skulle kolla mitt schema hur jag ska jobba i sommar och så frågade mamma om vi kunde handla på samma gång och visst kunde vi de så vi skrev en liten lista åkte dit och handlade och sen åkte vi hem. När jag klev ur bilen hemma på gården och hade gått ca 5 meter så kom jag ju på! Jag skulle ju kolla schemat det var ju därför vi åkte dit! Åhhee haha :). Men då får jag göra det imorgon helt enkelt, men vilket minne man har då!

Idag har jag bakat rabarberspaj och målat naglarna på en till kund :) de blev snyggt, så kanske jag ska måla på mig själv :)? får se, tänkte måla mina naglar imorgon eller på onsdag iallafall :) kunde tyvärr inte ta någon bra bild på naglarna, men ska iallafall lägga upp bilderna som blev någorlunda bra (eller usla) men endå så att man kanske kan se liiiite vad det är! Men de lägger jag upp imorgon :)

Nu ska jag mysa ha en bra kväll alla söta läsare :)!

Kommentarer
Postat av: malin

det var så lite så:)

2009-06-08 @ 22:14:30
URL: http://majok.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, det kan bli så ibland ;)



ja gör gärna det! :)

2009-06-09 @ 10:20:00
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0