210609

Idag så jag har varit ute och fiskat större delen av dagen :). Vi fick tyvärr inget men det var roligt och mysigt ändå :). Vi åt mat, fiskade gick runt sjön, pratade och skojjade en massa :). De var soligt och varmt men sedan började det regna, det regnade inte länge så det blev snabbt soligt igen och sedan på eftermiddagen runt 17.00 började det regna igen. Och så blixtrade det till en gång utan förvarning och de var inte långt från oss för mullret kom nästan direkt efter och det var ett långt och högt muller, ganska mysigt men lite läskigt ;). Sedan åskade det lite och ett tag efter det åkte vi hem vi var där i ca 7 timmar :).

Dagen bilder





Korvgrillning på G




Det börjar regna lite




Jag såg lite snö när vi gick runt sjön


Och så åt vi glass

Och nu på kvällen så har vi varit ute på altanen och ätit vattenmeloner och pratat om hur vi tycker att vårat kök ska vara det är supersvårt! Vilken färg ska luckorna vara? tapeterna? vilken modell ska luckorna vara i? fördelar och nackdelar hela tiden men de är så roligt :)!


Har ni något drömkök så kan ni väl berätta lite kortfattat? De vore roligt att läsa :)

Själv så tycker jag att de ska vara mörka luckor (tror jag?) för de matchar alla andra färger och så ser inredningen som är färgad i svart mindre ut, då känns rummet större och så tycker jag att de ska vara en slät yta på skåpen :). De är svårt det där :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Mitt drömkök skall vara stort och rymligt det skall vara ljusafärger massa förvaring så att man inte har något uppe på bänkarna. Det skall finnas en köksö där spis och massa arbetsyta. ja mitt drömkök är nästan som USAs kök. Fast det skall vara efter mina villkor annars kan det kvitta :)Längtar tills ni kommer. Kram kram

2009-06-21 @ 23:48:56
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0