Ung företagande!

Nu kan jag ju passa på att göra lite reklam för vårt företag som jag och 3 till tjejer ifrån min klass driver inom skolan.

Vår produkt är en handduk med 6 påsydda knappar längs med långsidan och en ögla på andra sidan så man lätt kan knäppa handduken runt  bysten eller midjan. Vi har även fixat ett coolt tryck på handduken!  

Bild på handduken där ni också ser trycket




Här ser ni handduken när man har den på sig (runt midjan) de olika 6 knapparna kan man anpassa storlekar efter. Så handduken är till för alla!

Den är jättebra om man bara vill gå runt hemma efter en skön dusch eller ett bad, på badhuset, på stranden eller om man inte tycker om att byta om i allmänheten.

Det här är ett förenklat sätt att "knyta" runt handduken, och man tappar inte handduken!


För mer info gå in på www.buttonsup.dinstudio.se





Kommentarer
Postat av: syrran the king

sån handuk har jag den är fett grym köp den..!!!:P av:The king syrran :) :D



2009-03-02 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0