Min dag!

Sådär nu börjar det likna något :) Okej designen är inte så jättefin men ska försöka fixa mer imorgon :)

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade 9 och klev upp 10. Åt frukost (smörgåstårta ;) som blev över sen igår) sen övningskörde jag till Bernö med snöslungarn, de blev nå fel på den. Efter Bernö körde jag till trafikskolan. Ska ta min första körlektion nu på Onsdag!!! Det ska bli roligt :) Efter vi varit där körde jag hem böt om och sen åkte jag direkt till träningen. Till en början gick det inge bra, hoppen var inte bra idag vilket jag tycker var tråkigt eftersom att det är bland det roligaste att göra på träningarna, men på slutet gick det bra vilket var riktigt roligt! Sådär nu blir det en varm och skön dusch, efter det ska jag till Klaras och äta med alla konståkningstränarna!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0