031209

Åh idag har jag konståkningsträning men kan inte vara med, eller kan och kan jag ska inte bara för att jag klantade mig och ramlade och slog i huvudet i isen i lördags. Fick nog en lätt hjärnskakning och jag läste på internet att man ska vila och inte ens gå till skolan! Men det måste man ju göra :). Får se om det blir någon träning för mig i helgen, hoppas hoppas hoppas! Men det är bättre att jag tar det lugnt så att jag blir bra fortare.

Så idag efter praktiken ska jag bara hem och plocka ihop alla nagellack och nagelgrejer som ligger överallt i mitt rum hehe :). Sedan blir det en lugn dag för mig :).

Imorgon ska jag på mässa, SACO mässa i Stockholm det ska bli roligt :)

Någon utav mina läsare som ska dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0