Svart-gula!

Igår på förmiddagen var jag på Helénes fotbollsmatch i Gävle :). De var himla varmt kan jag lova! Iallafall tjejerna var superduktiga och Heléne fick gult kort hehe, men hon gjorde inget taskigt eller något, domaren fick bara nå fel, ingen förstog någonting inte hon heller :) hon frågade vad hon hade gjort och han sa något om att de andra laget hade förtur, jaja. Sedan fick inte vi en straff som var solklar! Jag spelar ju inte fotboll men tränarna sa att det skuölle vara en straff och de tror jag också för målvakten drog ner en utav våra spelare på marken. Det var två heta lag som mötte varandra och det var ganska pirrigt att se på kan jag lova :)!
 

Drickpaus i värmen :).


Efter matchen åkte vi till MAX och käkade, mums :)! 

När der var halvlek så skrek en utav tränarna i Helénes lag såhär "spring till hinken och doppa huvvet i vattnet!" hehe så nästan hela Helénes lag sprang dit och gjorde det! Det skulle göra det för att det var så varmt ute, de är bra att de göra så och ganska smart :).

Kommentarer
Postat av: My

Jaa det brukar ju vara så att man gillar det man är bra på :D

2009-08-10 @ 11:17:39
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, såg gott ut med max! själv har jag tryckt i mig en cheeseburger från älskade donken idag :-P

2009-08-10 @ 21:27:46
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0