Jag är så glad!

Igår kom träningen som jag så länge väntat på! Träningen då allt skulle gå perfekt eftersom att det hela förra veckan inte gick bra. Men igår 21.05-22.00 var jag på isen och hoppade, kändes som att jag flög fram och alla priuetter gick också bra! Min axel har gått dåligt, lika salkov så jag har inte velat hoppa mer då. Jag brukar börja med axel och dubbelsalkov och jag gjorde lika igår, hoppade axel gick superbra kände vad jag gjorde och landade superbra, gick lika bra med dubbelsalkov landade jättebra och det kändes som att jag flög fram i luften och så provade jag dubbelflipp som det var hur länge sedan som helst jag hoppade och jag landade bakåt men ramlade då gjorde det flera gånger, vet inte varför men jag snurrade alla varv i luften och landade bakåt sedan ramlade jag, sedan blev jag trött så jag slutade där, jag och tränaren var superglad! Jag tränade på min hopp-i-bakåt-sitt byta fram (en piruett) som också gick mycket bra igår och ligg byta liggg (piruett)!

Jag som trodde att det skulle gå dåligt igår på träningen eftersom att det var så sent plus att jag hade min Big mc och company hamburgaren i magen, men där hade jag fel! Som tur var :)

Det är så underbart och härligt att åka konståking ♥


Kommentarer
Postat av: Girly

Skoj när man får börja träna igen, snart börjar min dans.

Händer i dag?

Kram Girly

2010-01-29 @ 10:05:49
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: f i l i p p a♥

söt blogg =)

2010-01-29 @ 10:36:59
URL: http://ffjj.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi :)

Jaa, det är kul o handla lite till sig själv ibland! synd att man inte är rik bara haha :(

2010-01-29 @ 15:31:33
URL: http://alifestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0