15 Januari 2010!

Jag vill börja med att säga förlåt för den kassa uppdateringen igår! Men jag hade verkligen fullt upp, efter praktiken kom familjen och hämtade mig och vi åkte direkt till mammas kompis som fyllde år, det var fullt ös där hihi det var kul :). Efter att ha fikat och lekt en hel del så åkte vi hem och jag åt mat och direkt efter det åkte jag till konståkningen för vi hade möte.

Efter ca 1 timme och 40 minuters långt möte gick vi ner till omklädningsrummet för att ta på oss skridskor och sedan ut och träna! :) Vi började med att träna på schowprogrammet det var riktigt roligt och sedan gjorde jag piruetter, det gick bra :). Efter piruetterna åkte jag mitt program som inte gick så bra så jag gjorde test istället och det gick förvånansvärt bra!

Efter träningen igår åkte jag hem (då var klockan 22.20) och då målade jag lite till på mina naglar, jag tyckte att det var någonting som fattades på de så jag målade på lite till ;). Sedan gick jag och la mig :). (Bilder kommer)

Idag är det fredag och efter praktiken ska jag vara med Natalie, ska bli kul! :) och ikväll är det dax för bandyträning, och ikväll blir det mys! :)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Lät som en bra dag iaf:)



Svar: det har du rätt i;P



/E

2010-01-15 @ 10:40:38
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0