Quick manikyr!

Nu är jag hemma igen :)! Efter praktiken åkte jag till Bellissima och sedan åkte jag hem, då hade jag tänkt att blogga men jag gick in på msn innan och då började det ploppa upp rutor, folk skrev till mig så jag började skriva med dom och vara social :). Sedan frågade Angelica den lilla gullungen om jag kunde fixa en header och bakgrund till hennes blogg så det gjorde jag och sedan var det dax att åka till street träningen, så jag hann inte blogga då! Efter street träningen åkte jag hem och åt och spelade lite supermario ;) sedan åkte jag till konståkningsträningen, den gick sådär. På sista dubbelsalchowen jag skulle göra så landade jag rakt på knät! Gjorde ganska ont, men programmet gick bra :). Hoppas nu bara att knät blir bättre.

På Bellissima fick jag Quick manikyr så hon filade mina naglar, gjorde peeling, fixade nagelbanden och oljade in mina händer, jag fick komma in 15 minuter för sent så därför fick jag också parfym bad för händerna :)! Då doppade jag händerna 4 gånger i något som såg ut som orange vatten men när jag doppade händerna (i det heta vattnet) och sedan drog upp handen så var det som stearin på handen, kändes ganska konstigt men det var skönt och sedan fick jag plastpåsar på händerna sen satt jag och läste i en tidning i 10 minuter och efter det tog hon bort påsarna och "stearinet" och händerna blev superlena och mjuka och så luktade det jättegott :).

Imorgon kommer jag förhoppningsvis att lägga in bilderna på datorn!

Kommentarer
Postat av: eemelieteresia. SIE

men tack så mycket, din med! :)

2009-11-12 @ 22:13:35
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: mina - it's my time to shine!

hmm jaha okej. asså det var inte jag som fixa mitt desgin. det var en tjej som gjorde det åt mig så jag tror nog inte att jag kan hjälpa dig med det :(

2009-11-12 @ 22:14:23
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Ja, blir trevligt med lite skämt! ;)



Hoppas din dag varit bra.

2009-11-12 @ 22:42:55
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: emelin

:) jaa alltså första gången jag bakade bröd igår, och deet blev så gott :O Alla gillade det

2009-11-12 @ 22:55:05
URL: http://ecer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0