Helt slut!

Jag tänkte börja berätta om gårdagen eftersom att jag inte hann sätta mig vid datorn igår eftermiddag :). Efter praktiken åkte jag och världens bästa Rebecka ner på stan och tittade lite, jag fick med mig en lampa hem :). Justja ni ska få se bild på den också :). Men jag hade ju dansträning igår också, Rebecka åkte dit med mig och sedan dansade vi, gick sådär :). Sedan åkte vi hem till mig och efter ca 45 minuter åkte vi till min konståkningsträning, hon var där och tittade :). Vår tränare var inte där igår heller, fortfarande sjuk så jag och Anna kollade på varandra när vi hoppade och körde program och det gick bra :). Jag körde programmet två gånger och var riktigt slut efter träningen nästan så att jag inte orkade stå upp! Efter träningen skjutsade jag hem Rebecka och åkte sedan hem själv :). När jag kom hem så gick jag raka vägen till soffan och kände hur mina ben var helt slut så det var skönt att gå och lägga sig efter två träningar :). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0