Det är roligt att vara konståkningstränare!

I 50 minuter stod jag i ishallen och var tränare, jag stod på sidan idag, alltså jag hade inga skridskor på mig. Tog det lugnt eftersom att jag har ont i huvudet och har inte mått så bra idag. Det var super roligt att vara tränare idag, de jag tränade idag är mellan 10-13 år och de hoppade axel idag för första gången :). Eller de har tidigare gjort övningar men de ville hoppa axel och jag också hehe så de fick göra det och klarade de nästan :). En landade på trea och två satte i taggen (de var bra 3 på träningen idag för vi hade sån tidig träning) annars var det inga större fel! Superkul var det :). Hoppas att de klarar axel snart (de ville så gärna klara axel för om en i gruppen gör de så har tränaren lovat att de ska få tårta hehe) och så har jag varit med och lärt de hoppa axel :). Det är roligt att vara konståkningstränare! ♥



Nu ska jag fortsatta att ta det lugnt, har inte hunnit sett film än och det kommer jag nog inte göra idag för ikväll är det Ullared på tv :). Tråkigt att jag inte kan var med på bandyträningen men jag vill bli bättre!   


Kommentarer
Postat av: Nadja

bara bra. =) Vad har du gjort idag? =)

2009-11-23 @ 17:54:43
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: emma

Ja, det tycker jag absolut :-) Hur gjorde du hjärtana?

2009-11-23 @ 18:01:51
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/
Postat av: emma

Nej, de som du har på dina naglar ;)

2009-11-23 @ 18:32:28
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0