Rehabilitering!

Idag efter praktiken gick jag till rehabiliteringen. Där fick jag några övningar jag ska göra för knäna och axlarna :) Jag fick testa att göra övningarna där och sen skrev han ut övningarna på papper som jag fick hem så att jag skulle komma ihåg vad de va jag skulle göra :). Han sa att jag ska göra övningarna varje dag och de SKA jag göra! MÅSTE göra :)! Jag sa ju att jag också har ont i axlarna då kollade han upp det också och så fick jag en övning till de också och så sa han såhär. Om du inte gör övningarna så tar jag fram akupunkturnålarna nästa gång :) bäst att jag gör de jag blivit tillsagt ;)!

Övningarna


När jag kom hem så rostade jag 2 mackor och sen satte jag mig framför datan för att kolla på robinson som jag missade i lördags och de va ju ett bra avsnitt, tur att jag kollade nu! Och det verkar som att de blir lika bra nu på lördag, de ser jag framemot att se!   


Jag hade tänkt att gå ut och gå lite men de är ju så tråkigt väder så jag vet inte om jag ska göra de, får se jag kanske gör de endå! Tur att jag gick till praktiken så jag känner inte att jag måste ut och gå, men jag känner att jag har alldeles för mycket energi för att vara inne! Nu ska jag göra dom där övningarna iallafall :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0