Ont!

Så nu är jag hemma efter träningen och ska alldeles snart hoppa in i duschen!

Träningen gick inte så bra, att springa gick inte bra alls! Jag fick ont under knäskålan och det gjorde ont enda ner till foten och i foten kändes det som att jag skulle få "sockerdricka" (som att foten skulle somna). Så jag gick jogga och gå i mellanåt, det gick ju bra det också men det är lite tråkigt att jag inte kan springa.

Vi körde lite olika övningar i sanden vid stranden det var kul, lite grodhopp, armhävningar, sit-ups, joggning m.m, de var roligt och det gick bra. Allt jogga i sanden gjorde inte ont! Så idag sattsade jag mer på att köra styrka :) eftersom att jag inte kunde springa, förutom i sanden. 

Nu har jag fortfarande ont i knäna, vad är det för fel?!
 



Bilder som jag knäppte på träningen alldeles nyss!


Kommentarer
Postat av: My

sjuukt härligt att träna på stranden vid solnedgången, kan inte kännas lika jobbigt då =)

2009-05-12 @ 13:31:44
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0