Markträning!

På träningen gick det bra ibland och dåligt ibland. Liksom ett hopp kunde bli bra sen två dåliga och så tre bra hopp och sen en dålig. Ja ni förstår, de är ganska jobbigt men det blev bättre när tränaren sa vad jag skulle tänka på och det är alltid positivt :)! En sak till som var positivt var att hon nu såg vad jag jorde för fel i min axel och vad som förmodligen är felet när jag gör axel på isen också :)! Jag har inte haft lite problem med axel, ibland så landar jag den bara inte, vi vet inte varför. Men nu vet vi! Mitt ben arbetar fortare än överkroppen! Det är inte lätt att ändra på märkte jag, men det är bara och träna och förhoppningsvis kommer det att gå bättre på isen sen.

Justja jag har inte hunnit knäppa kort på de jag fick i presenten men nu skka ni iallafall få veta vad det var :)! En jättefin skål från KOSTA BODA :)!

Snart ska vi beställa pizza mums:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0