Lycklig!

Jag kom nyss hem från träningen som slutade 11.00. Innan träningen började så kände jag mig ganska seg men kände ändå att jag skulle orka träna vilket var skönt, så ca 10 minuter efter att jag hade kommit så satte vi igång med träningen. Vi gjorde många olika hopp, förberedelser till hopp (så att hoppen blir bättre på isen) och så tränade vi lite balans. Jag har lärt mig en massa nya saker idag faktiskt om bland annat landningar, och det är jätteroligt, allt gick mycket bättre efter att jag hade lärt mig vad jag gjorde för fel (tränaren såg det exakta felet som jag gör både på is och på mark) vilket var skönt och det blev genast roligare att träna när jag kände att det blev bättre och bättre!

Förr va de så att när vi hoppade på marken så gjorde jag ett hopp och så blev den bra men jag visste och kände inte så mycket vad jag gjorde, sen kunde nästa hopp bli dåligt och nästa ändå och det fjärde hoppet kunde bli bra fast vi visste liksom inte va det exakta felet var till att jag inte klarade alla hopp som vi tror att vi har hittat nu :)! Tränaren har tidigare sagt de småfelen som jag gör den gången i just det hoppet och så vidare. Men på slutet av den här träninegn så blev alla hoppen bra gång på gång på gång :)!

Så nu är det bara att hoppas på att det fortsätter såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0