Jaaaaaa!

Träningen idag gick jättejättejättebra! VIidelade upp oss 2 och 2 och körde lite tävlingar i hopp. Först hoppade jag dubbelsalchowen och stod den! Sen hoppade jag axel-ögel-euler-dubbelsalchow i en kombination som jag aldrig gjort förr och jag landade den!!!!!!! Jag var jätteglad! Sen klarade jag dubbelögel också det var en jättebra träning! Och jag är supernöjd och vill bara träna mer. Men de va ju sista träningen ;´(

Sen efter träningen gick jag till rehabiliteringen och fick reda på att mina fötter lutar inåt så jag gick inlägg i mina skor och om det blir bra så ska jag om någon månad gå tillbaka och få hjälp med hur jag ska börja med övningar och lägga in dom övningarna i mina vanliga träningar. Och om de ite blivit bättre så får vi prova med något annat.



Nyss var jag till ICA och köpte två mangon och en utav dom sitter jag och äter på nu, jättegott! Samtidigt kollar jag på bandy och Västerås gjorde nyss mål!!! Nu måste SAIK ta igen det!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0