Efter första dagen på helglägret!

Nu är jag hemma igen efter helglägret :)! SÅ nu kan jag sammanfatta dagen såhär: 2 ispass, var tränare 2 ispass, åt på monroes 2 gånger, en markträning, en föreläsning om kamratskap och den traditionella leken på kvällen hela klubben :). Så jag kan säga såhär: ca 4 timmar med skridkor på isen och hur kul som helst, och det har gått bra idag också på träningarna, och imorgon väntar samma schema fast föreläsning om kost och ingen lek på slutet! 

Nu ska jag ta det lugnt kanske går ner till mamma och hennes kompis som sitter nere i soffan och äter chips och gör dm sällskap :), kan berätta att jag blev hur trött som helst på bara den första träningen! Jobbit det är ändå, fast grymt kul också :)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0