Showuppvisning!

Showuppvisningen idag gick superbra för mig och min grupp jag åkte med! Eller alla grupper jag åkte med (jag var med i 3 program) min axel var perfekt, alla piruetter var superbra och allt flöt på! Hur skönt som helst! Vi får väll se vad man säger sen när vi får DVD skivorna hehe men nu känns det bara bra :).

Det gick lika bra på konståkningsträningen idag jag klarade axel och salchow jättebra det enda som var minus var att jag inte hoppade hoppen i programmet men de behövde jag inte sa tränaren så jag gjorde inte det heller :).

Jag ska snart ut och rasta hundarna så det blir inte så bra uppdatering här idag tyvärr! Men jag hoppas att ni haft en lika bra dag som jag har haft! :)

Justja jag bara måste säga:SAIK F17 (Laget som min syster spelar bandy i) har varit i Söråker idag och spelade semifinal och de gick vidare till FINAL så de ska spela SM FINAL samma dag som herrarna! GRATTIS TILL ER TJEJER! NI ÄR BÄST! :) Jag är så stolt över tjejerna, skulle viljat följt med och sett matcherna men jag hade ju uppvisning, men de var spännande matcher har jag hört iallafall den första SAIK vann då på straffar! GRATTIS än en gång tjejer! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt



Då vill jag se filmen med dig :D



pussokram

2010-03-07 @ 21:17:35
URL: http://Angeliiica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0