5 Mars!

Imorse 07.40 väcktes jag utav att mobilen ringde! Jag kollade på mobilen och fick se att det var okänt nummer, tänkte inte svara för jag trodde att det var någon som hade ringt fel men eftersom att jag är tränare så ringer barnens föräldrar ibland och jag har inte lagt in föräldrarnas telefonnummer så jag svarade och till min stora förvåning var det folktandvården som ringde, jag hade tid hos dom 12.30 idag men min tandläkare var sjuk och det fanns en tid 08.00 så jag tog den, fick med mig yngsta lillsyrran dit också så jag slapp åka själv. Det gick bra hos tandläkaren och efter de åkte vi till Maxi och köpte baugetter som vi gjorde i ordning hemma sen och åt som frukost, mums vad gott det var!


Min baugette

Jag fick även en jobbtid idag när vi var på Maxi 14.00 börjar jag och om 25 minuter ska vi till mormor som fyller år så det blir mer uppdatering här ikväll :).

Grattis mormor! 


Kommentarer
Postat av: sava

Sv; "144 okej tar inte lång tid tod 3 minuter för mig och 30 sekunder för min mamma så man ehöver inte läga ner mycket tid på det där"



vad vart det vi pratade om ? ;s

grattis till henne btw (:

2010-03-05 @ 16:22:35
URL: http://ssavah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0