Dax att sova!

Tro det eller ej men nu ligger jag i sängen klar för att sova och ser på filmen "The ugly truth" alla säger att den är superbra så nu äntligen ska jag också se den, men jag orkar nog inte se hela idag så jag får se klart den imorgon :).

På tal om imorgon så ska jag upp 06.30 imorgon för 07.45 ska jag vara i ishallen och 08.30 är det dax för mig att tävla på KM, det är ingenting vi "stora" konståkare tar på allvar men vi åker för att styrelen tyckte att alla åkare skulle vara med för det är ju KM (Klubb mästerskap) så vi ser det mer som en träning inför tävlingarna :). Mina konståkningsbarn ska alltså tävla imorgon, för första gången och det är stort för dom och de är så gulliga! :) Jag kommer att vara supernervös eftersom att det är jag som har gjort programmet till hälften utav barnen och för hur de kommer bete sig, t.ex. OM de skulle glömma bort någonting när de står där ute på isen, hur kommer de då reagera? Jaja det får vi se imorgon jag är mer nervös för de små än för mig hihi, men så är det oftast, det är de som ser på som är mest nervösa, den som ska tävla är mindre nervös (men ändå jättenervös) :).

Med andra ord kommer det att bli en jäktig, nervös, fartfylld och rolig dag imorgon! :)

Hörs imorgon alla söta läsare!


Kommentarer
Postat av: magda

Sv: Tack! :)



Det är alltid roligt med nytt i garderoben! :)

2010-01-05 @ 21:29:46
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Okej, vart ligger det?

Stenungsunds konståkningsklubb. :)

2010-01-06 @ 00:42:44
URL: http://haidenaavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0