14 Januari 2010!

Idag är det torsdag och jag har en rolig dag som väntar! :) Efter praktiken ska vi till mammas kompis som fyller år idag, efter det ska jag på konståkningsmöte och efter det blir det konståkningsträning :). Jag hoppas verkligen att jag hinner på allt men det löser sig nog ;).

Igår när jag skulle göra smoothie så tog jag fram bär och mjölk och lite sådant (fick ju tips från er läsre igår, och det tackar jag för ♥) när jag tagit fram allt och skulle ta fram mixern så hittade jag den inte! Letade överallt i köket men efter ett tag frågade jag vart mixern är och vad får jag till svar? Jo att den är slängd för den hade gått sönder. Åh jag som hade längtat efter en smoothie! Men det var bara att ta någonting annat till mellanmål. Men jag ska ta och göra en smoothie så fort vi köper ny mixer! Ville berätta det så att ni vet varför inte bilder kommer upp och varför jag inte berättar hur jag tyckte era smoothie recept var :)

Justja! Jag målade naglarna igår också så jag måste lägga in bilder så ni får se hur det blev :)


Kommentarer
Postat av: issa

de var kul idag ;) !!

2010-01-14 @ 21:38:33
URL: http://brunharig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0