Hård men härlig träning!

För ett tag sedan kom jag hem efter ett kondition och stretchpass! Riktigt härligt var det att träna men det var jobbigt också! Just nu sitter jag och tittat på "Håkans Bar" första avsnittet, första avsnittet jag ser från detta program. 

Tidigare idag satt jag och kolla på lite sommarbilder från sommaren 09 och då såg jag att jag hade en vit-rosa randig bikini som jag helt hade glömt bort! Hur jag nu lyckades med det för den var den jag använde mest förra sommaren och den skulle jag vilja ha den här sommaren också så jag kan variera mellan min nya och den (Och på tal om bikini, varför har jag så svårt att slänga bort bikini jag inte vill ha? Jag har ca 6 st i min bikinilåda och jag använder 2 eller 3!) Jaja jag ska iallafall försöka hitta på min vit-rosa randiga bikini men nu ska jag plocka upp alla kläder som ligger utspritt över halva mitt golv sen duscha, kolla klart på "Håkans Bar" och sen läsa och sova.



Vad tycker ni om "Håkans Bar"?
 


Kommentarer
Postat av: araya

rösta fram finalister till veckans blogg ! :D



www.enaraya.blogg.se

2010-04-12 @ 21:12:33
URL: http://enaraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0