7 April!

Igår kom jag hem runt 00.30 efter en otroligt rolig kväll med Elin och Sofia hemma hos Sofia. Jag somnade runt 01.00 och vaknade 09.00 idag och har inte haft tid att skriva ett inlägg förrän nu!

Jag har försökt att städa upp det sista i rummet, jag städade lite igår men tröttnade och gjorde någonting roligare men idag skulle mitt rum vara städat innan jag gjorde någonting annat och så blev det! Jag tävlade med lillsyrran om vem som hade snyggast rum efter 30 minuter så då gick det undand och nu är det rent och fint!

Jag ska snart byta om för att springa en liten runda och sedan göra lite styrka (vi har fått ett schema från konståkningen som vi ska följa) och sen äta. Jag hade jag inte planerat någonting speciellt idag men så fick jag en tid att jobba på Maxi ikväll så det ska jag göra.

Nu ska jag starta en tvättmaskin sen ut och springa!


Slänger in en ca 1 månad gammal bild på min ögonsten Oliver


Kommentarer
Postat av: sandra

okej,skönt att höra:)

Med mig är det bara bra!

2010-04-07 @ 13:38:36
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: pauli

sv: hihi ja där ser man :)

ja det gör jag (:

2010-04-07 @ 13:49:09
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0