30 April 2010!

Tänkt att det redan är sista April! Jag kan inte förstå att det går så fort.

Imorse när jag vaknade kände jag mig tjock i halsen och var lite snorig, jag vet inte om det är pollen eller som det är förkylning. Det är förmidligen pollen för Sofia kände lika som jag så vi har suttit i skolan bredvid varandra och snorat. Elin den stackaren är sjuk, men förhoppningsvis blir hon tillräckligt frisk för att följa med ut för att äta med mig och Sofia!

Trevlig varlborg!


Bild från google


Kommentarer
Postat av: Eila Johansson

Haha .. Sådär, tvungen att fira valborg med familj FAN VAD TRÅKIGT!

Jaja, that's life!

Firar du valborg? :D

2010-04-30 @ 16:30:20
URL: http://elfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0