September!

I morse när jag vaknade och tittade på min väckarklocka som man också ser datum på så såg jag att det var 1 september idag! Jag visste ju att det var sista Augusti igår men idag kändes det liksom som att året har gått jättefort! Iallafall så fyller jag och minsta syrran år den här månaden och så kommer vi nog få mer träningar med konståkningen och löven kommer nog snart få så fina färger, mycket positivt med den här månaden ;). ♥

Oj nu kom jag på att jag måste skriva vad jag vill ha i present :) mamma och pappa sa åt mig förra månaden att göra det men jag kan inte komma på något jag vill ha! Eller jo jag har tre grejer på listan.

Ni får gärna komma med lite förslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0