Ny diskmaskin!

Nu kom vi precis hem från Valbo :). Och vi köpte en ny diskmaskin :)! Bild på den kommer kanske senare :). Nu ska jag ner och äta som vi ännu inte hunnit eftersom att vi nyss kom hem, jag och Melissa sprang in på Cubus en snabbis och med mig ut fick jag ett par sköna vantar (det är så kallt när man ska cykla till skolan och praktiken på mornarna nu) och ett par leggings :)!


Vantarna


Leggings

Det här blir sista inlägget för idag men imorgon väntar en ganska uppdaterad dag :)!

Nu ska jag ner och äta sedan blir det mys framför tv:n i sängen :) ♥

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: tack :-D

det är min kompis utsikt!

2009-09-21 @ 22:08:37
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0