Nintendo!

När jag var lite så var jag superduktig på Nintendo 8 bit (Supermario) jag klarade alla barnor lätt, så den jag spelade med fick vänta länge på sin tur hehe och de var ingenting som mina syrror tyckte var roligt ;). Vi har fortfarande kvar spelet och allting som hör till och jag tycker fortfarande att det är roligt att spela men det gör jag inte så ofta nu för tiden.

Någon annan som tycker om att spela supermario? 

Här har jag hittat lite till den som älskar nintendo 8 bit!

Giant NES Controller Case Mod

Giant NES Controller Case Mod

Giant NES Controller Case Mod

Giant NES Controller in Action

Moto SLVR NES Case Mod

NES Gamepad Mouse

Nintendo NES Controller Pillow Case by Penguinotic

Nintendo NES Controller Pillow Case by Penguinotic




Kommentarer
Postat av: mathilda (:

sv: Jaaa otroligt gott var det också (:



aha vad gott, det är alltid otroligt gott med kladdkaka måste jag säga ;)

2009-09-24 @ 15:15:40
URL: http://mathildalindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0