Någonting ovanligt!

Godmorgon!

Jag tänkte börja min dag med att blogga lite om min helg och fram till idag eftersom att jag inte har hunnit med att blogga dom senaste dagarna!

I lördags så var jag ju på stora träffen här i stan som jag redan har skrivit om. Men här kommer lite bilder också :).





Jag och syrran åt på Hanssens, gott var det :)! Och när vi satt där så var också en från "Ensam mamma söker" också där.

När vi kom hem åt vi munkar som mamma hade köpt på stora träffen :)!

Vi åkte ju till Valbo köpcentrum senare också men jag har tyvärr inte knäppt kort på de jag köpte än! Men jag knäppte kort på min älskade mobil som äntligen har kommit tillbaka :). Den har ju varit på lagning. Och det betyder att ni också kommer att få se lite bättre kvalité på bilderna här i bloggen ;). Istället för att knäppa kort med min andra mobil på 2 megapixler så kommer jag nu använda mig utav mobilen med 5 megapixler igen :)!

 

Här är min mobil som jag äntligen har fått tillbaka :)! De bytte ut allt förutom batteriet och bakluckan :).

 

När vi kom hem efter Valbo så gjorde mamma sina specialhamburgare som är hur goda som helst :)!


Mums!


Min söndag började jag med konståkningsträning :)! Den gick ganska bra :). Men det hände någonting ovanligt på träningen! Innan vi gick ut också skulle träna så sa vår tränare "nr 2" att en annan som åker för vår klubb som redan hade tränat att hon skulle springa ut till bilen för där fanns lådan med kycklingarna i. Jaha tänkte jag menar hon riktigt kycklingar sånna här gula små gulliga? Eller låtsas kycklingar eller ägg? Efter ett tag kom tjejen in med en låda och så öppnade hon den och så var det riktiga små kycklingar där i, urgulliga :)! ♥ De skulle få kycklingarna av vår tränare för hon har sånna hemma hehe :). Så jag höll i dom och dom var så mjuka och så pep dom så gulligt :)!

 

 

På eftermiddagen åkte jag hem till Rebecka och var ut och gick, pluggade teori till körkortet och så vi bakade chokladbollar! Rebecka chansade med hur mycket margarin vi skulle ha vi skulle ha ca 100 gram men de blev ca 300 kom vi fram till när vi var klara med dom hehe, vi hade i alla ingridienser och när vi skulle smaka så var det någonting som fattades tyckte vi så vi hade i mer socker sedan mer kakao och så vidare hehe med det blev riktigt bra faktiskt :)!

 
Såhär fina blev dom :)

Sedan kollade vi på ensam mamma söker och käka chokladbollar :). Så slutade min sista dag som 17-åring ;)!


Kommentarer
Postat av: Lilla

Ja menar alla har ju livslevande kycklingar som väntar i bilen under träningen , hahaha ;)

2009-09-30 @ 13:47:38
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

så god maten ser ut! och kul med ny telefon :-)

2009-09-30 @ 15:30:01
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0