Fullproppad fredag!

Ursäkta för den dåliga uppdateringen! Jag har haft fullt upp idag. Efter praktiken åkte jag till trafikskolan och satt där ett tag, idag så gick alla lärare hem innan vi som var där och plugga så den sista trafikskoleläraren fixade allt så att vi kunde stänga så att dörren låstes och så fick vi sitta där tills vi blev klara de var ganska mysigt :). Idag pratade jag med en som tyckte att teorin var lättare än att köra och göra allt praktiskt och jag är ju tvärtom så vi sa att de skulle va bra om vi blandade oss hehe :). Man pratar nästan alltid med en ny människa som man inte känner där och de är trevligt :). 

Efter trafikskolan bar de hem och sedan iväg på bandyträningen som jag inte var med på eftersom att jag tidigare har haft lite ont i halsen och så snorar jag, förkyld inte kul! Men jag hoppas att det går över för på söndag är det konståkningsträning och på måndag bandyträning! 

Jag fick ju tillfälle att knäppa kort på träningen idag och det var ganska kul, jag bollade lite och sköt en boll mot vägen, Emelie som också var förkyld plus att hon hade stukat ena handleden gav mig förslag för att jag vill lära mig att sjuta bättre :). Sedan gick vi upp på läktaren, in i omklädningsrummet, fyllde på vattenflaskor och sammlade ihop bollarna och prata en massa hehe, väldigt trevligt  :).


Bilderna knäppte jag idag på träningen, översta bilden är Göransson Arena där vi tränar och bilden under närmast här är min syrra (dom gjorde någon bana och hon gör översteg, suddiga bilder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0