290909

Godmorgon allihopa :)!

Idag fyller min yngsta syster 14 år :)! Så jag vill börja med att säga grattis till dig ♥! Idag har jag en körlektion och det blir troligen min sista också :). Jag har dansträning (disco) idag också men jag vet inte om jag ska gå på den eftersom att syrran fyller år idag :).`



Min dag igår var hur underbar som helst den kunde inte ha blivit bättre :)! ♥ Jag kommer att skriva mer om min födelsedag imorgon tror jag det blir eftersom att jag har fullt upp idag med :).      

Och så vill jag säga tack för alla gratualtioner och kommentarer från er söta läsare, även fast jag inte har svarat på era kommentarer så värmer det så mycket att läsa dom! ♥

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

grattis till henne :-D

2009-09-29 @ 14:15:01
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0