180909

Godmiddag everybody!

Min dag började med en vistelse på sjukhuset med min nacke. Jag och pappa åkte till sjukhuset här och så tittade en tjej på mig och så sa hon att hon inte trodde att det var någonting men att vi ändå skulle in till Gävle för röntgen för säkerhetsskull så vi åkte till Gävle röntgade, bilderna visade ingenting men vi skulle ändå till en ortoped. När vi kom till han så gjorde han som den första tjejen kollade lite och tryckte men det var bara en sträckning och så kan de blöda i fästena i musklerna så det var lugnt :). Det lät som att det gick fort hehe men vi pappa och jag har varit på sjukhuset i ca 3 timmar nu. Men skönt att veta att det inte är någonting farligt iallafall :)!

Idag kanske jag ska till trafikskolan det beror på när jag slutar på praktiken och klockan 17.00 har min äldsta lillsyrra match och efter hennes match ska vi fira Björn :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0