Slut på 30 minuter!

Hello fredag!

Igår innan vi skulle äta middag gick jag och syrran ut och sålde kakor. Det är till studentresan som vi håller på att samla in pengar :). Vi var ute i ca 30 minuter och sålde slut på allt (11 brukar), bra gjort utav oss :).




Nu har jag precis klickat hem lite nageldekorationer från internet och jag längtar redan tills dom kommer :)!

Min dag ser ut såhär:
Efter praktiken ska jag hem sedan ska jag på bandyträning, det känns som att det var ett tag sedan jag var på bandyträning. Jag ska åka dit lite tidigare idag för att få mina skridskor slipade innan :). Just ja! Jag måste köpa nya skridkorsnören till konståkningsskridkorna för jag drog av ena snöret igår innan träningen hihi :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0