Valbo igår!

Jag har ju glömt att skriva om gårdagen! Efter skolan igår cyklade jag och Rebecka hem tillsammans för vi bor inte långt ifrån varandra :). På vägen hem kom vi på att det skulle vara roligt att åka till Valbo köpcentrum så ca 30 minuter efter att vi kommit hem så satt vi i bilen påväg till Valbo och sedan åkte vi till Owes också :). Lite bilder från igår :).


Gott fika


Den här tavlan följde med mig hem och sitter nu uppe på väggen i mitt rum

Jag köpte en stickad tröja från Gina Tricot också, men den har jag ingen bild på.

Bandyträningen igår gick bra och jag kände för första gången på en bandyträning att jag har nytta från konståkningen, hehe så det var roligt :). Vi hade en tränare jag aldrig förr haft och han lärde oss en massa saker om skridskoåkning, det var både bra och roligt, nu gäller det bara att träna på de han sa :) 


Kommentarer
Postat av: lillan

baby ja sa ju att tavlan skulle sitta som ett smäck på väggen ;) <3

2009-10-22 @ 17:14:11
URL: http://rebeckalillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0